Monday, April 27, 2009

forever in my heart


alahmdulillah berakhir sudah perjuangan ku di universiti.. semalam tanggal 26 april.. aku meratapi dan mendalami setiap detik aku bersama sahabat-sahabat seperjuangan dan mengamit semula memori2 ku sepanjang aku bergelar mahasiswi.. huhu=( banyak sangat memori yang terindah dan pahit yang x dapat ku lupakan.. kalo nak diceritakan sepuluh muka surat pun x cukup.. aku bersyukur ke hadrat illahi kerana aku dikurniakan teman2 dan sahabat2 yang soleh dan solehah.. x dapat aku ungkapkan dengan kata2.. mereka nh sume masyaAllah hebat2 dan banyak ilmunya.. siapalah aku nh kalo nak dibandingkan.. terima kasih sahabat2 sume kerana banyak berkongsi ilmu dengan aku nh.. =) suka sangat.

buat sahabat2 di cg yang kakna amat sayangi..~asma, fayruz dan wahid...

korang lah yang paling rapat dengan kakna.. kakna nak minta maaf banyak2.. halalkan makan minum.. jangan amek ati yer kalo kakna ada gurau gurauan yang kasar 2.. kakna sayang sume.. korang mesti dah kenal sgt ngan kakna kan.. kakna pun dah kenal sangat ngan korang 2.. huhu..
korang tetap dihati kakna..
buat fyruz and asma.. maceh banyak2.. kakna selalu je buat bising bilik korg.. hehe.. kalo sehari x tunjuk muka kat bilik 2 x sah.. huhu.. macam best je tau kakna singgah bilik 2.. nak tahu x sebab ape... hehe sbb nya kakna nak pantau korg supaya x sedih2.. kalo sedih je kakna akan mula cakap.. hihi.. pecah dah rahsia.. sowie ek.. xpe2 dah abis dah.. sedih pasnih dah x leh bwt lagi mcm 2..
buat wahida sahabat sepengajian dan seperjuangan ku.. banyak sangat memori org ngan wahid.. org x nak wahid sedih2 dan bermasam muka selalu tau.. senyum macam ari2.. baru lah best.. x sesak nafas org lagi.. huhu he;)

masa bersahabat ngan 3 orang nh.. satu penyakit baru muncul dalam diri nh.. huhu nak tau x korang.. kakna selalu sesak nafas n nak muntah2 kalo salah sorg merajuk atau menjauhkan diri dari kita berempat.. jangan lah buat begi2 lagi k.. lepas nh dah betul2 berjauhan.. hope ukhuwah ni kan terputus sampai sini je.. korang nh hebat lah.. buat kakna sesak2 nafas.. isk2.. bahaya 2...huhu

adk fyruz.. kakna harap kamu teruskan perjuangan ni.. jangan sedih2 kalo kakna, kakwahid dan asma x da ek.. kami sentiasa ada memberi sokongan kat fyruz.. jangan sedih2 selalu.. adk kakna yang paling manja ngan kakna nh.. mesti kene kuat.. dan jangan lupa senyum2 selalu tau.. ingat pesanan2 kakna 2.. hehe macam org tua plk.. kakna tgglkan asma(2) untuk fyruz.. asma nh sgt istimewa tau.. romate kakna yang kakna sgt syangi.. inysaAllah fyruz mesti akan ceria dok ngan dia nanti.. dan asma pun akan ceria dok ngan fyruz :D nanti dah x da lagi org nak bising2 kat fyruz.. huhu mesti fyruz rasa aman nanti kalo kakna x da kan.. xpe2.. nanti kakna suruh asma plk..hehe

adk asma yang manja jgk ngan kakna nh.. sorg yang cepat majok kalo kakna x beri perhatian kat dia.. comel sgt sikap dia nh.. aii.. pasnh jangan majok2 lagi tau.. kakna dah x da nh.. kene pandai jaga diri ek.. kakna sayang korg sume.. kadang2 kakna x sempat nak tgk asma 2 makna nya kakna perlu tgk yg lain sbb mrk lebih perlukan kakna dan pada wak2 i2 kakna yakin asma kuat.. :) asmaaaa... nanti kita jumpa di kulim ekk.. (^_~)

buat sahabat2 ku di RST nun jauh disana... aku amat menyayangi kalian..

lillah, romlah dan nini yang dikasihi...

terima kasih diatas segala2nya.. sokongan dan semangat yang korg berikan pada kakna membuat kan kakna lebih terus kuat untuk menggorak langkah ke hadapan di kala kakna berputus harapan..:')

lillah.. msg yang lillah kasi x henti2 tu..kakna suka sngat... kadang2 menanti msg dr lillah kalo dah lama sangat x dpat.. huhu.. pasnh lillah bersama pimpinan baru..kakna harap lillah akan teruskan perjuangan kita.. ada hikmah disebalik yang terjadi.. lillah insyaAllah kakna sentiasa ada.. kalo lillah perlukan apa2 msg kakna ek..=)

rom adk yang nakal nh.. jaga diri baik2 di negara orang.. balik nanti jgn lupe ole-ole buat kakna ek.. hihi ;P kakna doakan mg Allah permudah kan segala urusan adk disana. seorang adk yang cekal hati nh.. teruskan perjuangan.. kakna suka tgk rom masa kat umah kakna ari tu.. kuat2 chayok!!! (^_~) he

nini.. yang comot.. kakna bersyukur dapat kenali nini dgn lebih mendalam sem nh.. berpeluang jugak untuk bermanja2 ngan nini.. hehe maceh ye.. nini2.. kakna suka tengok dengan sikap nini yang tabah dan sentiasa bersemangat.. walauapapun terjadi nini x mengeluh pun.. nini tetap mantain je.. alhamdulillah.. teruskan macam 2 ye nini... i proud of u...

buat adk2 kakna .. ~unil, abel , faez, nazirah, qayyum, pina, pizah, intan, ayuni, wan, rahimie bard, fareez.. dan sume lah adk2 kakna..~ kakna sayang kan korang.. teruskan pimpinan kita . buat lah yang terbaik dan jangan lah berundur diri kerana kamu semua adalah yang terbaik dalam kalangan yang terbaik..

~artikel nh sebenarnya dah lama nak kuar kan tapi internet asyik putus2... jadi atas permintaan adk fairuz n adk lillah nh.. kakna cuba jugak postkan.. luv u all=)

3 comments:

lillah on June 10, 2009 at 9:10 AM said...

:'-)

nak ckp tp x terucap...

ceeqq >> asma angah on July 2, 2009 at 7:08 AM said...

salam..oo..org ja la yg mnja ng k.na ehh??dia pn sm:-P..p bilik dia org nk cta sal org tp aleh2 kna dgq cta sal dia plak:-Phek2..

huhu..k.na..kangen sama kamoo..mai keyel nih tau.. kita sewa umah dok skali...org kesorgn kat cnih..huhu...

k..k.na kuat keh?;-).. kami doakan kak na...:-)

farhana on July 2, 2009 at 6:13 PM said...

ucapkan lah lillahh..hee lillah cikmot.. he nanti kita jumpa na..

asma.. yola.. nak mai keyel lah nh.. kita akan merantau jauh pas nh.. ha ha ha.. kakna akan merantau sampai ke Sabah..dannnnnn sampai ke negara luar... =)kikiki

Post a Comment

 

ISLAM IS MY WAY OF LIFE

ISLAM IS MY WAY OF LIFE

takutlah kepada Allah setiap saat..

Uqbah Bin Amir meriwayatkan bahawa ia pernah mendengar Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud, "Tuhanmu kagum kepada seorang pengembala kambing yang berdiri di atas bongkah batu gunung, ia melaungkan azan lalu menunaikan solat. Allah berfirman. '( Wahai para malaikat) Lihatlah hamba-ku ini. Ia mengumandangkan azan lalu mendirikan solat, ia takut kepada-ku. Aku telah mengampuni dosa hamba-ku ini dan Aku akan memasukkannya ke dalam syurga." (Riwayat al-Nasa'i)

About Me

My photo
i love Allah n Rasul=)
"Untuk membaiki dunia, baiki manusianya.. dan untuk baiki manusia.. baikilah hatinya." masalah manusia bermula dan berpunca daripada hati!! (Pahrol Mohamad Juoi)

~soutul hana~ Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template